CD1: 1. Myrskyluodon Maija 2. Kaksi kitaraa 3. Rantakoivun Alla 4. Mustat silmät 5. Tule syyskuu -Come September 6. Nadja 7. Taikayö 8. Tummat silmät 9. Mantshurian muistoja - Memories Of Mantschuria 10. Kurjet - Zhuravli - 11. Vihreät Niityt(Greenfields) 12. Portugalin huhtikuu - April In Portugal 13. Etsin Kunnes Löydän Sun(Et Si Tu N'existais Pas) 14. Keinussa Kesällä Kerran 15. Villiruusu 16. Akselin ja Elinan häävalssi 17. Rakovalkealla 18. Kaunis Kotimaani(Ack, Värmeland Du Sköna) 19. Tanssi loppuun rakkauden(Dance Me To The End Of Love) 20. Unhoita menneet(Forget the past) CD2: 1. Moskovan valot(Evening in Moscow) 2. Taas kutsuu Karjala 3. Hopeinen kuu - Guarda Che Luna 4. Kuljen yksin autiolla tiellä - Vyhouzu odin ja na dorogu 5. Rakastan sinua, elämä(Love is so beautiful) 6. Yön laulu - Song Of Dnjepr 7. Mä mistä löytäisin sen laulun - My Song Of love 8. Mustalainen - Gipsy Love 9. Valkoakaasiat(White Acacias) 10. Surun pyyhit silmistäni 11. Minä Olen Muistanut 12. Kaksi vanhaa tukkijätkää 13. Syksy - Autumn Rain 14. Ilta Redillä - Harbour Nights 15. Kuin tuhka tuuleen 16. Särkynyt sydän - Broken Heart 17. Aamu toi, ilta vei 18. Iltakellot - Vetserni zvon 19. Ole armollinen - Anjuschka 20. Tumma yö - Dark Night Password: lisa Nhấn nút Cảm ơn (dưới chân bài) để thấy link!