CD Véronique Jannot - Le Meilleur De Véronique Jannot (2002) Bitrate : 320kbps - Format: MP3 - Size: 206MB ISO-Image: 689 MB - FGL Productions - Release: 2002 - Link: megaupload Cover List: 01. Désir, Désir - Partie 1 (Avec Laurent Voulzy) 02. L'atlantique (Avec Pierre Bachelet) 03. Aviateur 04. Si T'as Pas Compris 05. Love Me Forever 06. J'ai Fait L'amour Avec La Mer 07. Vague À L'âme 08. C'est Trop Facile De Dire Je T'aime 09. Comédie, Comédie 10. La Première Scène 11. Fragile 12. Reviens Me Dire 13. Ma Repentance 14. Chagrin 15. Désir, Désir - Partie 2 (Avec Laurent Voulzy) 16. On Entre Dans La Vie 17. Tous Les Enfants Ont Besoin De Rêver 18. Mon Héros Préféré 19. Joëlle Mazart Download: Full cover MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service MP3 megaupload - 3 part - Join với FFSJ part 1 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 2 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 3 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service ISO-Image - Format: CUE/WAV ( Mở với Easy CD-DA Extractor ) megaupload - 7 part - Join với FFSJ part 1 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 2 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 3 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 4 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 5 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 6 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service part 7 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service upload by ong8ba8